Alexandra Ungureanu feat Keo-Upside Down

Pentru mai multa muzica house abonati-va la canalul meu! Subscribe!

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 21987

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Alexandra Ungureanu feat Keo-Upside Down

  1. Dyana922 spune:

    faina mel🙂

  2. Anicy17 spune:

    super tare imi place :*

  3. polizeiromania spune:

    mai copii fiti mai originali…

  4. radubriel spune:

    Care ati mah vot negativ?!
    mama ce-as mai bate in astia, cum sa nu iti placa asta?! @_@

  5. nykpeu spune:

    frumoasa melodia !!!!!!!!!

  6. rolandjogr spune:

    ahahh!!dakum=)

  7. nucservis spune:

    buna

  8. vladutz900 spune:

    @Iulia375

    Tare bine sti limba romana…

  9. Iulia375 spune:

    melodia e oribila nu imi place deloc si sa nu va aud cu daca nu iti place de ce o asculti am vrut si eu sa o ascult sa vad cum e si app pentru cei care zic asta scrie comenteaza nu comenteaza ceva de bine daca va intrebati de ce am scris si asta pentru ca m-am saturat ca unii sa scrie ceva urat despre o melodie si ceilalti :atunci de ce ai ascultat-o?

  10. eeonel spune:

    I like

  11. kristop38 spune:

    superba melodia!

  12. M0SNeagu spune:

    e buna piesa

  13. crazydeejay2009 spune:

    faina melodia

Lasă un răspuns

