…AM VINA MEA ….DE-A FI FEMEIE…

..Ma prefac puternica, ma imbarbatez cand mi-e greu si ma fac ca ma tin singura in brate, si-mi sterg lacrimile sa redevin puternica…. Muzica -Gheorghe Iovu-Lacrimi pentru Diana

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 567

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la …AM VINA MEA ….DE-A FI FEMEIE…

  1. TheNewkarmenutza73 spune:

    @EuALandala Multumesc,Alina!:*

  2. EuALandala spune:

    Priveste-te în oglinda… recunoaste-ti curajul si visele
    si nu le baricada în spatele slabiciunilor tale .
    Daca înveti sa te cunosti , înveti sa stii cine esti cu adevarat,
    devii libera si puternica…

  3. afaceanmirela spune:

    superb …

  4. TheNewkarmenutza73 spune:

    @padi41 Multumesc,Adi!:)

  5. padi41 spune:

    Si eu as vrea pentru o clipa, sa pot atinge sufletul tau…sa-i spun ce gandesc despre el, sa-i soptesc ceea ce el , demult doreste sa auda…sa-i spun cat de minunat este…
    Adi

  6. TheNewkarmenutza73 spune:

    @eyesbrown2020 Multumesc,Danutza!:*:*:*:*

  7. kiprianii spune:

    Superb…

  8. eyesbrown2020 spune:

    Minunat,draga mea!!:*
    ,,.Ma prefac puternica, ma imbarbatez cand mi-e greu si ma fac ca ma tin singura in brate, si-mi sterg lacrimile…” :((

  9. TheNewkarmenutza73 spune:

    @vengrand78 Multumesc,Alin!

  10. vengrand78 spune:

    Videoclipul este extraordinar : ) 5*****

  11. TheNewkarmenutza73 spune:

    @NobilaSperanta Multumesc!:)

  12. NobilaSperanta spune:

    Ajunge un singur cuvant pentru aceasta realizare … SUPERB !

  13. DontSurpriseme spune:

    Super super

  14. TheNewkarmenutza73 spune:

    @saturnaliaawh Multumesc pentru comentariu1…O zi minunata iti doresc!

  15. saturnaliaawh spune:

    m-a sedus momentul , aimer196 zicea bine despre darul femeii , singular , de a crea , de la a da viata si implicit a oferi , pentru ca acest clip a fost oferit … nu e nevoie de multe cuvinte , doar unul . sublim .
    iar clipul este definitia .

  16. TheNewkarmenutza73 spune:

    @0ELLA41 Multumesc ,Ella!:*

  17. 0ELLA41 spune:

    Superb,draga mea draga! Versuri,montaj,muzica…totul este superb!

  18. TheNewkarmenutza73 spune:

    @aimer196 Multumesc,Gabriela!Foarte adevarat!

  19. aimer196 spune:

    firea femeii covârşeşte mult pe cea bărbătească în statornicia şi răbdarea binelui şi niciodată nu va putea bărbatul să fie deopotrivă cu femeia fie în nevoinţa postului sau a altei virtuţi, fie în belşugul lacrimilor, fie în iubirea de osteneală întru rugăciuni, fie în necruţarea facerilor de bine.

  20. TheNewkarmenutza73 spune:

    @ady638 Multumesc,asemenea!

  21. TheNewkarmenutza73 spune:

    @SweetOctober09 Multumesc si eu!

  22. TheNewkarmenutza73 spune:

    @ovicty Multumesc ,Vivi…iti multumesc pentru tot!!!!

  23. SweetOctober09 spune:

    Sensibilitate,emotie,profunzime,magnifice vorbe,placuta muzica…un videoclip
    superb! Felicitari si multumesc pentru postare…pacat…nu am decit 5 stele la
    dispozitie…

  24. ovicty spune:

    As scrie..”fara cuvinte” !..dar trebuie sa-ti spun..
    Nu pentru o clipa esti toate astea,ci pentru toate acele minute in care cineva va viziona acest clip. Ai reusit sa transmiti tot ceea ce ai scris…tot ceea ce simti.
    O realizare de exceptie! … iar fractali..ce sa zic.. o idee stralucita! Felicitari!

  25. ady638 spune:

    Va multumesc. Video minunat*****. Melodie superba*****
    Weekend placut , draga prietena.
    Ady….

Lasă un răspuns

