Bugy feat. Roxana Vlad & Black G – Vreau o schimbare (Black G. Prod) www.muzica-cnf.com

Piesa promo album Bugy – Intre bine si rau http://www.muzica-cnf.com

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 2453

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Bugy feat. Roxana Vlad & Black G – Vreau o schimbare (Black G. Prod) www.muzica-cnf.com

  1. Rapuhh1 spune:

    Tot respectul pentru Bugy , am inceput sa te ascult de cand era Royal HH in CNF , si de atunci mi-am dat seama ce poti!
    Bafta in continuare Bugy ! Eu cred , si nu numai sunt foarte sigur ca poti aduce o schimbare HipHop-ului romanesc!

  2. k1ddd0 spune:

    SMECHER ! :> meserie bugy

  3. HeBogdan spune:

    Felicitari Bugy,Roxana,Black G..
    Foarte bune versurile,flow,sunet bun..
    Succes la noul album🙂
    Bogdan^_^

  4. trambulina2007 spune:

    toata stima si respectu` !

  5. adytya00 spune:

    Foarte tare !!! te tii bine bine pe beat si mi place flowul:)

  6. 89CaLu spune:

    bv gaby ti-o tot asa;)

  7. coltz50 spune:

    si tu ai putea sa-ti schimbi mentalitatea

  8. PAUL84P spune:

    Super ,cred ca toti vreo o schimbare.Felicitarile mele Bugy.Mult succes in contiunare

  9. windfornight spune:

    Super promo, mult succes in continuare, astept albumul.

  10. celmainorocosghinion spune:

    ai putea sa`ti schimbi vestimentatia pentru inceput [Black G] cei care vor sa zica ceva impotriva mea nu ma chinuiti nu stiu citi

  11. KTaKlysmMC spune:

    rating disabled… atunci critic aici!

    suna foarte foarte… 5*

    se simte MULT progresul. si fata cum dadea in Sagrada Familia.

    tot asa, bravo!

Lasă un răspuns

