deschideti poarta soarelui-melodii86

6613

muzica anton suteu/ cinta;miabela dauer adrian daminescu ,carmen radulescu,mihaela runceanu,ioan luchian mihalea

http://static.atat.ro/video/player.swf

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la deschideti poarta soarelui-melodii86

  1. mache977 spune:

    @kesherao E o mare interpreta, Mihaela Oancea, acum aflata in S.U.A., o voce deosebita si un om de o modestie rara, despre care sper sa mai auzim. Mie mi se pare foarte eleganta. Si, daca nu stiai, e verisoara Aurei Urziceanu.

  2. kesherao spune:

    cine e bruneta tunsa scurt, in mov-albastrui, cu brosa’n stern?

  3. cri116 spune:

    Melodie buna, filmare de cacat. Se simte o anumita tensiune in aer…

  4. dya76tube spune:

    Ce gesturi pe Daminescu ” a la Iglesias ” :))) Noi suntem cu : DESCHIDETI POARTA….Americanii cu: WE ARE THE WORLD :)))) ha-ha-ha
    Superbe voci !!!! BRAVO :)))

  5. iulyana1991 spune:

    ce frumos…da’ ce zic eu frumos, e de-a dreptul SUBLIM! Mihaela Runceanu si Mihalea, doi artisti care-au disparut dintre noi prea curand. Dumnezeu sa-i ierte!

  6. taniagala1 spune:

    Pachelbel Canon in D Major .Merita ascultat.
    Vocile =superbe

  7. TheKitt123 spune:

    frate, ce voci au aștia…te înfioară…voci curate, puternice, „dă afară talentul…pe bune….Când intră Ioan Luchian Mihaela la strofa 2 pe vocea a 2-a, curat…ce mai, toți…PERFECT. Ce tânăr era Daminescu….Cuvintele nu pot reda plăcerea auditivă pe care o provoacă aceste voci minunate. Dumnezeu le-a atins corzile vocale

  8. keiraa11 spune:

    Ce artisti! Toti talentati, unul si unul. Dovada ca in acele vremuri cantaretii erau alesi dupa criterii severe. Aveau talent, tehnica, melodii deosebite care exprimau ceva. Acum … melodii goale de semnificatie, versuri slabe calitativ care nu trezesc nicio emotie, cantareti/e alesi dupa tot felul de criterii, rareori dupa talent … pipite pe jumatate goale care fac playback si au vocea modelata pe calculator. :-(((

  9. mannix1967 spune:

    O, TEMPORA!!!!!!!!!

  10. ilincaz spune:

    @nicudmic1 Te cred pe cuvant.:) Imi cer scuze, dar pe aceasta doamna nu mi-o mai amintesc… Mea culpa!

  11. nicudmic1 spune:

    Mihaela Oancea! Bine-nteles! Ma rog ca Bunul Dumnezeu sa o binecuvinteze cu viata lunga si fericita!

  12. mache977 spune:

    Anii ’80 au fost cei mai stralucitori din punct de vedere muzical. Capodopere precum „Deschdeti poarta soarelui” si „Cantati cu noi” (apropo, poate posteaza cineva si acest cantec!) apar foarte rar. Felicitari domnului Anton Suteu (muzica) si domnilor Dan V. Dumitriu si Dan Verona (textele), precum si interpretilor, dintre care se detaseaza Mihaela Runceanu (costumatia roz e pur si simplu splendida), dar si ceilalti. Un gand special pentru Mihaela Oancea. Uitati-va si nu uitati!

  13. ilincaz spune:

    @nicudmic1 Oancea sau Runceanu???

  14. rubbeng spune:

    Ce-ar fi fost daca li s-ar fi spus ca in mai putin de zece ani doi dintre ei urmau sa fie ucisi cu sange rece?!

  15. nicudmic1 spune:

    Am avut marea placere si oportunitate sa fiu in preajma Mihaelei Oancea. MBC’92… A fost o perioada superba! Iar acum visionind acest video ma simt extraordinar de binecuvintat caci sint Roman. Mihaela Oancea mi-a dat niste lectii nu numai in muzica, dar si de viata de neuitat. Multumesc Mihaela Oancea! Niste cintareti de elita, si cine spune ca Romanii nu sunt buni de nimic… Sa-i pedepseasca Dumnezeu!!!

  16. aliana27ro spune:

    azi, am vrea noi muzica de calitate echivalenta dar n-avem decat rebuturi comerciale si manele…

  17. aliana27ro spune:

    ce voci!!!

  18. Botafogoplayground spune:

    Multumesc pentru postare. O melodie frumoasa ca majoritatea celor din anii ’80 (paradoxal, dar asa e…). Daca RO ar fi participat la festivalul Eurovision din anul respectiv, ar fi castigat premiul I fara discutie.

  19. travolta7080 spune:

    ….mi-ar placea sa-i vad reinterpretand aceeasi melodie ….dupa atatia ani….(imi pare rau pt Runceanu si Mihalea)…..ar fi interesant…mie personal imi lipseste muzica anilor80….si cred ca atunci erau intradevar promovate doar adevaratele talente….

  20. deeas2 spune:

    dureros dar foarte frumoasa multumesc pt postare

  21. pisalogul spune:

    Eu imi amintesc ca ma plictiseama groaznic la melodia asta, o consideram un alt tembelism propagandistic. Eram satui de versuri din astea cu soarele, ochi de copii, si alte marote ale propagandei de partid. Ascultand acum melodia, imi dau seama ca e o melodie chiar foarte buna, dar sincer nu imi trezeste vreo amintire placuta, atunci o asociam cu imensa lehamite de tot ce insemna comunismul.

  22. octavianpi spune:

    Cred ca s-a uitat a se mentiona ca la momentul 3:27 intervine cu vocea si Carmen Muresan🙂

  23. Lia0880 spune:

    o dadeau ft des si la radio

  24. Lia0880 spune:

    eu n am vazut o din clasa 1, cand aveam 7 ani :)) superba

  25. nikablue200 spune:

    Eu nu am vazut-o niciodata, stiam doar filmarea din studio…..

Lasă un răspuns

