GABRIEL DOROBANTU-Hai vino iar,in gara noastra

Muzica usoara romaneasca…

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 62666

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la GABRIEL DOROBANTU-Hai vino iar,in gara noastra

  1. nikomary94 spune:

    aceste cantece de neuitat@ganeruxandra

  2. MsGeorg007 spune:

    Iubesc aciasta melodie de vre-o 55 de ani…

  3. cami7275 spune:

    Dr-ului Adi Pirscoveanu din Dragasani……hai vino iar(asa cum ai facut odata)……C.

  4. ganeruxandra spune:

    ”Hai vino iar in gara noastra mica/Priveste-ma sa vezi/Cat mi-e de frica”:X

  5. bogdan13579111315 spune:

    fusul orar specific hawaii m-a adus pe clipul asta si nu e bine.ce faine cred ca erau garile mici,totusi..

  6. kiss4sasuke spune:

    Doamne…..ador melodia asta :((

  7. melycoca64 spune:

    Nelutude la Caracal iti mai amintesti de intilnirile din gara noastra mica? mi-e dor de acele intilniri si chiar de despartirile din gara noastra mica Doamne cit rau ti-am putut face! Eu stiu cit de mult te-am iubit . Tu oare ai stiut asta? Oameni rai ne-au despartit Am ascultat de vorbele ANISOAREI si rau am facut Acum e prea tirziu pentru regrete

  8. mafiotuDC spune:

    muzica romaneasca adevarata:)

  9. natali161976 spune:

    It is OK!

  10. rooodica2 spune:

    In data de 24.04.2009, orele 19.30, la Sala Palatului un concert exceptional in care cei trei mari romantici ne vor bucura auzul cu melodiile lor superbe :Mirabela Dauer, Gabriel Dorobantu si Anastasia Lazariuc. Momente comice cu inegalabili Stela Popescu si Alexandru Arsinel.

  11. anda19996 spune:

    mel preferata a parintilor mei:X

  12. donybrasco25 spune:

    o mel care merita nr.1

  13. miramaria1968 spune:

    super:X

Lasă un răspuns

