Ileana Sipoteanu – Ce Mult Te-am Iubit

Ileana Sipoteanu recitat Festivalul Mamaia Muzica : Dumitru Lupu Text : Mala Barbulescu

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 153660

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Ileana Sipoteanu – Ce Mult Te-am Iubit

  1. bebekeke spune:

    o bijuterie. am uitat ce inseamna frumosul. am uitat ce inseamna dragostea

  2. SuperGabi2010 spune:

    O melodie si o voce ca o bijuterie unicat care fermeca toate privirile. Cata blandete in gesturile dnei Ileana Sipoteanu, nimic nu iti agreseaza privirea, nimic nu sta in calea aprecierii actului muzical. Are dreptate dlul care a spus ca artistele de astazi au multe de invatat de la artistii care au atata talent incat nu mai e nevoie sa se dezbrace ca sa atraga privirile. Ce mai face acum dna Sipoteanu? As vrea sa stiu ca ii aducem in continuare apreciere. Sa ne traiti stimata doamna!

  3. DontSurpriseme spune:

    Doamne cat imi place,ce voce ,ce melodie

  4. JoskaD57 spune:

    am 53-ani si sincer atunci la varstra adolescentei muzica romaneasca-mi era doar ceva impus sa ascult Nu multe m-iau placut dar asta-i una dintre ele..multumesc ..

  5. Luciaand spune:

    melodia e veche dar frumoasa si n-am mai auzit-o de f mult timp, noroc cu youtube-ul, mersi, 5 stele

  6. copildoaroclipa spune:

    Superba melodie, un tex superb, o interpretare si o prezenta scenica de exceptie !
    Multumim din suflet domnului Adi HP pentru postare !

  7. kryssalina spune:

    copiata……..trist……..

  8. calare69 spune:

    iubim,dar viata este uneori atat de cruda … cat de mult as vrea sa ii pot spune : CE MULT TE IUBESC !

  9. maximavocat spune:

    Aceasta melodie ma face sa ma simt cu adevarat o persoana formidabila..Pacat ca sunt putine persoane carora le place muzica adevarata se pare ca am ramas ultimii romantici.. Maxim 32 ani

  10. Ledwana spune:

    @KiduAnk
    Ce pacat ca nu o canta adrian wonder sau vali storm.
    Din fericire glumesc…:) Sper sa nu mi-o luati in nume de rau…
    Cum bine spuneai, timpurile s-au schimbat in rau… Melodiile astea ne-au facut tineretea frumoasa si ne-au educat atat de frumos si de pozitiv.
    Ar trebui invitati pe la TV toti artistii care au facut ceva din muzica romaneasca, dar nu mai au loc de scandaluri. Pacat de romani si de Romania…

  11. chanell38 spune:

    cand eram mica cantam si eu aceasta melodie….bravo

    1

  12. aliana27ro spune:

    cata simplitate si bun gust…ce vremuri! parca imi da o lacrima ascultand..

  13. anne101088 spune:

    melodia aceasta mi-a dedicato prietenul meu:)

    foarte dragut…….

    o muzica buna si un dans in sufragerie e mult mai frumos de cat intr-un club:P

  14. RadioDorDeTara spune:

    superba melodie🙂 ascultati si voi RDT

  15. 67anaelena spune:

    Superba melodie ….

  16. romancuta74 spune:

    Superba cantareata! Superba femeie!

  17. DontSurpriseme spune:

    inca te iubesc ma imbat de bucurie o placere sa o ascult nu am cuvinte as vrea sa spun multe dar nu stiu ce sa spun sa fie destul de inaltator

  18. dyedoanna spune:

    ce mult te-am iubit!

  19. CrinaDa spune:

    pai apare cam tarziu pe scena?!
    oare din ce an este inregistrarea?

  20. KiduAnk spune:

    intr-adevar este grozava….insa din pacate timpurile s-au schimbat….in rau.Totusi noi,cei poate invechiti,am apucat si timpuri bune…

  21. MrBiolan spune:

    o melodie foarte frumoasa! slagarele romanesti se faceau dupa alte tipare muzicale, alti compozitori, erau alti ingineri de sunet, cantecele erau mai melodioase … erau vremurile cand conta talentul si nu fizicul! asemena prestatii vor ramane in arhivele muzicii usoare si nu se vor mai repeta din pacate!

  22. 13casiana spune:

    ai dreptate 45tibi🙂

  23. 45tibi spune:

    foarte frumoasa melodia iti da o stare de bine , de liniste. Pacat ca mojoritatea meldiilor de azi nu au nimic din farmecul melodiilor de alta data .Parerea mea, desi sunt adolescent ,este ca majoritatea asculta doar manele sau house, doar muzica comerciala. Ar trebui sa fie promovat si genul asta de muzica sunt sigur ca ar fi apreciat de multi

  24. trendyyy spune:

    cum sa aiba simtul penibilului solistele de azi? dacz aveau simtul penibilului nici nu mai apareau pe scena …mergeau sa cante la restaurante:)))

  25. 29zahar spune:

    foarte frumos! ce haine, ce tinuta, ce piese cu versuri deosebite… ma intreb daca „arfistele” contemporane nu se simt penibile cand vizioneaza momente ca asta…

Lasă un răspuns

