LA MULTI ANI!

Muzica:Marius dragomir

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 44854

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la LA MULTI ANI!

  1. giulyanca2008 spune:

    LA MULTI ANI MIE

  2. simonika79 spune:

    La multi ani pt printesa mea Andreea sa-ti deaD-zeu multa sanatate……ea este viata mea…si comoara mea!!!! La multi ani!!!!!

  3. Poppeyy spune:

    La multi ani Romania!!!

  4. nurilusa2009 spune:

    Multumesc mult si multi pupici!
    weekend placut alaturi de cei dragi!
    Ileana

  5. focavasile05 spune:

    Dace este ziua ta,cu cea mai mare placere „La multi ani!”

  6. danielmadisondm spune:

    la multi ani ptr mine

  7. simpatikp spune:

    Weekend placut si tie si multe multumiri pentru viodeclipul care ma insoteste la orice aniversare. Este min unat as fi vrut sa-i trimit un videoclip cu pozele noastre insa nu ma pricep. Poti sa ma ajuti?

  8. focavasile05 spune:

    M-as fi bucurat sa fiu si eu din Oradea.Weekend placut!

  9. simpatikp spune:

    La multi ani pentru cel mai frumos barbat din Oradea Oxy. Sa daruiesti si sa primesti mai mult, cu sanatate si bucurii, viata sa-ti aduca numai bucurii si implijniri langa cine ti-e drag.

  10. simpatikp spune:

    Multumim pentru clip si eu si Sorin

  11. simpatikp spune:

    Pentru baiatul meu Sorin cel mai curat LA MULTI ANI

Lasă un răspuns

