MARIA DRAGOMIROIU PENTRU TINE VIATA MEA muzica si text RAOUL

82315

MUZICA SI TEXT BY RAOUL (RARES BORLEA). ORCHESTRATIE JIIMY LAKO http://www.raoulromania.com http://www.raoulromania.ro

http://static.atat.ro/video/player.swf

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la MARIA DRAGOMIROIU PENTRU TINE VIATA MEA muzica si text RAOUL

  1. chimxchemestry spune:

    ILEANA COSANZEANA :X
    te iubesc printesa mea:x

  2. lassepran spune:

    Que buena vos y rhytmus!

  3. nicksibii spune:

    asa cintece frumoase si pline de drqagoste adevar si melancolie sint foarte rare I-mi pare forte bine ca le mai gasim si putem sa le ascultam

  4. AnogUnrama spune:

    ….iti multumesc iubirea mea…..pt aceasta melodie….

  5. Mrcucu1111 spune:

    superba melodie si interpretare:x:x:x

  6. leavesandbars28 spune:

    frumoasa melodie si romantica .

  7. csaby2001 spune:

    pentru tine un pupic csaby

  8. mileyme29 spune:

    te iubesc maria mea:X:X:X:X

  9. nowar54 spune:

    O lacrima de dor, de drag si de iubire…e bine sa visezi cu cine iubesti… cu cine te iubeste…, sa fii alintata si stransa in brate, sa fii iubita cu foc si sa iubesti si tu la nebunie… ce bine-ar fi …o vesnicie….!!
    Melodia ,versurile ,interpretarea EXCELENTE !!!

  10. muzicamoka spune:

    3Descarcati gratis toate melodiile Mariei Dragomiroiu de pe S Ö N G S . R O De la 1 iulie 2008 premii lunare de 2000 euro.

  11. anasorin spune:

    *Alinta-ma in fiecare noapte,
    Si minte-ma frumos ca ma iubesti*…..**PENTRU TINE,VIATA MEA**,o sa tot astept o vesnicie…..superbe versuri,superba orchestratie,superba interpretate ….. = SLAGAR.

  12. 3111122222 spune:

    foarte frumoasa

  13. bursy8421 spune:

    este intre emotie si fericire!superba!
    felicitari celui ce a compus-o Rares ,si celei care o interpreteaza Maria Dragomiroiu!

  14. edi221978 spune:

    as vrea si eu aceasta melodie daca se poate daca vreti sa mi-o dati ma gasiti pe id:sweet_gurl1622 va rog mult

  15. edi221978 spune:

    super melodia,imi place la nebunie

  16. anasorin spune:

    Cine nu si-ar dori sa i se compuna si sa interpreteze asemenea melodie,care sensibilizeaza iubitorii de muzica adevarata!?!
    **PENTRU TINE,VIATA MEA**=SLAGAR . Superb,Rares!!!!

  17. dobranysh spune:

    super melodie

  18. VladPoptamas spune:

    Super melodia, ii place la mama foarte mult, poate sa o asculte o vesnicie.

Lasă un răspuns

