Spune-mi ceva – Tatiana Stepa, Magda Puskas,Partaj

romanian folk music, inregistrare live din club versuri Adrian Paunescu, muzica Tatiana Stepa

http://static.atat.ro/video/player.swf

Vizualizari: 40197

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Spune-mi ceva – Tatiana Stepa, Magda Puskas,Partaj

  1. ciclazau spune:

    Hei, Steveredband, cu tine vorbeam, zici ca ai facut un comentariu inteligent si de bun-simt??Si foarte potrivit? Si pentru completarea culturii tale, se scrie „sunt”, nu „sint”. „E buna” la ce? Iar in propozitie e vorba de Tatiana Stepa, si nimanui nu-i e permis sa faca comentarii in zeflemea la adresa ei!Si aia „buna”, din stanga e Magda Puskas.

  2. steveredband spune:

    taranule ! Inapoi la capsuni bolovane !

  3. ciclazau spune:

    Desteptule, asta-i tot ce poti sa spui?? Ce sa-i faci,atata te duce capu`. Daca taceai , macar pareai mai inzestrat la encefal, dar asa…

  4. paulbalica1 spune:

    Muzica folk este o imbinare speciala intre versul de calitate, de suflet, melodia cantata de voci adevarate, totul acompaniat de sunetul romantic al chitarei. Este o mingaiere pentru toti romanticii si insinguratii din Romania. Sunt o astfel de persoana care doreste sa asculte impreuna cu altii muzica de acest gen. Mi-ar placea sa cunosc persoane care au aceleasi preferinte muzicale. Daniela0728241731

  5. hopsiyo spune:

    Eu am descoperit-o cu o zi inainte sa moara,iar toata ziua respectiva i-am ascultat piesele impreuna cu prietenii…A doua zi am aflat ca a murit…ce chestie,nu? RIP Tatiana

  6. kitekat50 spune:

    din pacate a murit astazi….
    cind am descoperit-o!!!!!

  7. steveredband spune:

    Buna e bruneta din stinga

  8. bubutzapurulenta spune:

    Ce versuri, ce voce, ce melodie ….extraordinar

  9. boditu994xBob spune:

    fara cuvinte … e super

  10. simoniq88 spune:

    cozleanu….eu doresc un album.

  11. gasper3gasper3 spune:

    da:X:X:X
    vreau
    iubesc grupul partaj
    o iubesc pe tatiana stepa
    o iubesc pe magda puskas:X

  12. lothecruel spune:

    degeaba vrem ceva ce nu exista, degeaba scriu asta aici…eventual poti sa propui

  13. ionutbr spune:

    doamne ce voce are si ce versuri magnifice mi s-a facut pielea gaina..imi place la nebunie…superb 5*

  14. Celaian spune:

    multumesc

  15. Celaian spune:

    multumesc

  16. daniturc spune:

    DA ! DA ! DA ! DA !!!!!!!!

  17. Kalisto2442 spune:

    Ce voce superba !Te „unge „la inima !

  18. mihaitwins spune:

    Dumnezeu sa-ti binecuvanteze vocea!!!

  19. mar71ius spune:

    Stiti ce cred eu ca e tragic?Ca aceasta muzica este ca neghina in grau.Din nenorocire,Graul este maneaua.

  20. dburicescu spune:

    Categoric da.

  21. cozleanu spune:

    VRETI UN ALBUM PARTAJ (TATIANA STEPA SI MAGDA PUSKAS) DEOARECE ACESTA NU EXISTA?
    Va rog sa va spuneti parerea printr-un comentariu

  22. marsulluiiancu spune:

    tot ce pot sa spun ca e superba si melodia si mesajul care-l transmite

  23. andrewboy07 spune:

    magnifica melodie !!! imi place cel mai mult , e preferata mea!!!

  24. Corcodel3 spune:

    WTG, Keep ‘em comming🙂

  25. Aidutsa spune:

    deci pot sa spun ca melodiile ei imi ajung direct la inima….le ador..

Lasă un răspuns

