"Ciresele Amare" – Text: Grigore Vieru, Muzica: Ion Aldea-Teodorovici – Anisoara Balmus

Vizualizari: 3506
http://static.atat.ro/video/player.swf

Text: Grigore Vieru, Muzica: Ion Aldea-Teodorovici

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la "Ciresele Amare" – Text: Grigore Vieru, Muzica: Ion Aldea-Teodorovici – Anisoara Balmus

  1. balbertmd spune:

    superb !!!

  2. Konstantsa spune:

    Aceasta piesa a fost interpretata de Angela Bucico.Anisoara a dat din nou viata acestei melodii superbe, compusa de regretatul Ion Aldea-Teodorovici si cu un text plin de inspiratie , scris de cel care nu mai este printre noi, marele poet Grigore Vieru… Aceasta piesa are o semnificatie aparte si te provoaca sa o asculti de nenumarate ori. Bravo Anisoara!!!

  3. veronikalast spune:

    da, am mai vrut sa spun ca e o interpretare superba, BRAVO Anisoara🙂

  4. veronikalast spune:

    cine imi spune cine in trecut a cantat piesa asta???? daca nu ma inseala memoria imi pare ca Silvia Chiriac, dar….

  5. amatoridekaraoke spune:

    Foarte frumos ! Pacat ca aceasta piesa este cam necunoscuta in Romania ! Am sa o pun si eu pe situl meu ! Cauta-ma te rog ,poate colaboram intr-un fel .

Lasă un răspuns

