Filmari Facute pe linia IASI DOROHOI

Vizualizari: 2131
http://static.atat.ro/video/player.swf

Cum zicea cineva odata ..”bucuria studentului care vine acasa ” ..pe filmari apar Haltele Rauseni ,Jijia , Zlatunoaia .muzica Mircea Rusu Band .Gil Dobrica

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Filmari Facute pe linia IASI DOROHOI

  1. KO2M1N spune:

    Trenul Foamei🙂 Da si cati bani au facut asa zisi „”NASI „” pe ruta asta

  2. Tttggvv spune:

    Merci Merci😀

  3. mihaitudosa spune:

    Superb!! Felicitări pentru filmare, abia acum am văzut-o. Ai surprins o călătorie pe una dintre cele mai frumoase linii secundare din Moldova. Bravo!

  4. TheDouazeciplus spune:

    ideea e originala…felicitarile mele. pacat ca nu se vad clar si incearca si tu niste rute mai lungi😛 mai vad si eu pe youtube

  5. emmsman13 spune:

    …prietene m-ai uluit cu daruirea pe care o ai pentru pasiunea ta…daca ajungeai cu filmarea si la Ungureni…😦
    Oricum, mii de multumiri!

  6. penoz spune:

    am vazut… multumesc mult de tot !!!

  7. Tttggvv spune:

    vezi ca am unu si pe la Larga Jijia Potangeni

  8. penoz spune:

    MINUNAT !!!!!
    Locurile copilariei mele pe timp de vara !!!!
    N-am mai fost de 12 ani acolo, dar nimic nu s-a schimbat.

  9. stakeee spune:

    tare 10000000000*:P

Lasă un răspuns

