Laura Stoica in memoriam

Vizualizari: 17696
http://static.atat.ro/video/player.swf

Muzica : Walter Dionisie text : Costi Obreja orchestratie : Mihai Onila voce: Mihai Onila

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Laura Stoica in memoriam

  1. browneyesalexandra spune:

    frumoasa melodie..pacat ca nu se afla pe targetul radiourilor atat aceasta piesa, cat si cele cantate de Laura….dar mai este mult pana cand in Romania va fi apreciata muzica de calitate.

  2. 0742346672 spune:

    am pus si eu un omagiu ieri…pe youtube…imi dai si mie mel aia pls pe ioana.bella..pls

  3. neawalter spune:

    l-am facut….atunci…acum l-am postat, ca sa nu ramana intr-un anonimat nemeritat !
    Posturile de radio difuzeaza muzica la metru.

  4. 0742346672 spune:

    :D:d foarte frumos din partea ta k ai facut filmul asta:D:D ma bucur k isi mai aminteste cineva d EA

Lasă un răspuns

