MIRABELA DAUER SPUNE-MI new single 2008 muzica si text RAOUL

Vizualizari: 23627
http://static.atat.ro/video/player.swf

http://www.raoulromania.ro http://www.mirabeladauer.ro , muzica si text RAOUL (RARES BORLEA)

Acest articol a fost publicat în Muzica & Videoclipuri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la MIRABELA DAUER SPUNE-MI new single 2008 muzica si text RAOUL

  1. aurelrica spune:

    e pe dracu’ am trait s-o vad si p’asta🙂 ascult de cateva zile cantece vechi romanesti si am gasit piesa asta… mama asculta cantecele ei cand eram mic … surpriza azi imi place si mie

  2. iulistil2 spune:

    bravo 5 stelute de la mine

  3. ionut299 spune:

    TE IUBESC OVI.

  4. ionut299 spune:

    mi/as dori sa pot visa cat de dulce e dragoste……… stii tyu O…….VI

  5. diosmiojorge spune:

    *+mi-a placut da da gn .l;][jkjt ./]–/

  6. anasorin spune:

    *Spune-mi ca-ti doresti ce imi doresc*..**SPUNE-MI**..Tu si doar tu,Rares esti si vei ramane un romantic incurabil..Sublime sentimente si trairi..

  7. andiandi2008 spune:

    Felicitari pentru acasta piesa.Pur si simplu nu pot sa descriu in cuvinte frumusetea acestor sentmente muzcale.O noua linie melodica ce imi atinge sufletul.

  8. alinasshushkina spune:

    Minunat!Veti dainui vesnic in inima mea!

Lasă un răspuns

